Niebanalne meble od KDC


DOBRY WIECZÓR!

Dziś trochę o niebanalnych meblach od KDC
:)
Ta firma proponuje szeroki i oryginalny asortyment tapicerowanych mebli oraz bogaty wybór drewnianego stylowego wyposażenia wnętrz.
Przepiękne szezlongi, zachwycające tzw. uszaki, sofy, komfortowe łóżka tapicerowane koło których nie można przejść obojętnie są  wyjątkowe wykonane z dbałością o każdy detal. Meble są dostępne w wielu opcjach kolorystycznych jaki i obiciowych, możliwość dopasowania pod indywidualny styl i gust każdego klienta, a do tego profesjonalna obsługa jest w stanie zadowolić każdego.




Do dyspozycji na stronie internetowej jest wizualizator, który ułatwi podjęcie decyzji co do wyboru koloru i rodzaju obicia, jak również innych elementów produktu.
Warto z niego skorzystać!
Niektóre meble są odstępne "od ręki" na wszystko producent daje 2 lata gwarancji, płatność przy dostawie oraz możliwość ratalnego zakupu produktów.

Mnie do gustu najbardziej przypadł fotel pikowany
LONDON
jest idealny!


Zachęcam i zapraszam do odwiedzenia
strony z tymi wyjątkowymi meblami

http://kdcmeble.com/

Spokojnej nocy
Kami

:*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
post sponsorowany

6 komentarzy :

  1. Też uwielbiam te meble. Najbardziej krzesła z kołatką. Ogólnie super relacja ceny do designu i jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi masz rację te krzesełka fajnie się prezentują, też zawsze mi się podobały, pozdrawiam serdecznie kochana:)

      Usuń
  2. Miałam styczność z tą firmą i jesli chodzi o wybór tkaniny ze wzorników w necie to odradzam. Mój fotel miał być według koloru wzornika grafitowy, przyjechał...brązowy. Lepiej zamówić tkaniny do domu i dopiero wybierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z internetem nie zawsze oddaje kolory w rzeczywistości... ja teraz zamawiałam tapetę zobaczymy czy będą kolory tak jak bym chciała;)
      pozdrowionka dziękuję za oponię:)

      Usuń
  3. Cudne mebelki, ja to bym się pewnie wszystkimi zachwyciłam, musze sprawdzić, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...