Podsumowanie Maja - przegląd foto





Witajcie kochani!

Maj
tak szybko minął
:(
Bardzo na niego czekałam,
a już dziś ostatni dzień tego pięknego wiosennego miesiąca.
Co się działo u nas przez ten czas?
Dziś szybki foto przegląd z tego okresu.









Każdy miesiąc jest u mnie jak zawsze pracowity...
Teraz kończymy górę, jedna sypialnia jest już gotowa
teraz pracuję nad pokoikiem Miłoszka,
czekam właśnie na zmówioną tapetę:)
W ogrodzie powstaje warzywnik
i powoli jest coraz więcej kwiatków.

Zapraszam na INSTAGRAM
tam na bieżąco co się u nas dzieje


Przesyłam buziaki
i życzę udanego tygodnia
Kami

16 komentarzy :

  1. Mnie niestety maj będzie kojarzył się tylko z ogromnym stresem z powodu matury. Na szczęście to już za mną. Twoje zdjęcia są urocze i klimatyczne a cała strona bardzo schludna.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za jakiś czas emocje maturalne opadną i staną się jedynie wspomnieniem, a dla ciebie maj będzie równie miłym miesiącem co dla większości osób;)
      Mam nadzieję iż matura poszła ci dobrze:) pozdrawiam Kami

      Usuń
  2. Śliczny stolik kawowy :)I u nas w sumie każdy miesiąc pracowity, ale już nie długo czerwiec i czeka nas odpoczynek :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, znalazłam super sklep z kolonialnymi meblami :D
      Życzę ci udanego wyjazdu i wiele odpoczynku, pozdrawiam Kami:)

      Usuń
  3. piękny jest ten Wasz Dom na Górce :) piękny maj w twoich kadrach :) i kalina :) :) :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, wnetrza i ujęcia....miło się ogladało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle się u Ciebie dzieje i najważniejsze, że pozytywnie :)))) Nie wiem czy Ci pisałam ale piękną masz okolicę!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzieje się dzieje... czasami nie nadążam z tempem... ale mam nadzieję że już następny rok będzie choć trochę spokojniejszy...
      Dziękuję kochana tak trzeba przyznać, że okolicę mamy śliczną:D
      Buziaki

      Usuń
  6. pracowity ten Wasz maj! :D mam nadzieję, że remont jak najszybciej się skończy i cudownego czerwca życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chylę czoło , tak pieknie u Was :) Większość zdjęć już widziałam , ale nie zaszkodzi pooglądać w większym formacie :) Wiem , że masz dużo pracy , ale głowa do góry , niedługo skończycie i będziesz mega zadowolona :) Buziole Kami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała mieć taki zwykły leniwy weekend, przeleżeć go w hamaku, albo na kocyku w ogrodzie... ale myślę że w następne lato to chyba mi się uda;) Buziaki i dziękuję za wszystkie słowa otuchy i wsparcia w tej ciężkiej pracy:*

      Usuń
  8. Oj ten maj, już tylko we wspomnieniach , ach.
    Dzieje sie, dzieje u Cibie, śledzę na insta i czekam na pokoik małego. To tablica z namalowanym liściem ? super pomysł musze zgapić !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali dziękuję wiem i ja do ciebie na IG zaglądam :D To zwykła sklejka pomalowana akrylówka, ale bardzo dobrze się ją zmywa wodą i równie dobrze maluje po niej kredą ;)
      Jeśli się spodobało to nie krępuj się zgapiaj, buziaki ślę;*

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...