Candy zabawa plus niespodzianka świąteczna !

Witajcie kochani!

Początek tygodnia pogodowo nie zapowiada się dobrze... deszcz za oknem nie nastraja pozytywnie...
Chcę Wam poprawić zatem humor i od poniedziałku ruszam z kolejnym CANDY I PREZENTAMI!!

TYM RAZEM TROCHĘ INACZEJ:)

Do wylosowania jest piękna tablica ręcznie malowana mojego projektu i wykonania w stylu Shabby Chic z napisem HOME.
Dodatkowym prezentem będzie niespodzianka!
 Mogę obiecać, że na pewno przyda się na Święta!



Zasady CANDY

  Polub Dom na Górce na Facebook'u ( TUTAJ )

  Skopiuj i podlinkuj ( TUTAJ ) zdjęcie ( TUTAJ ) i wklej go na swoim blogu 

zostań publicznym obserwatorem mojego bloga

zostaw komentarz pod postem

osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie adresu e-mail oraz udostępnienie Candy na FB





165 komentarzy :

  1. Zgłaszam się :)
    Polubiłam jako : Weronika Pikaus
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Baner : W zakładce "Konkursy"
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie:)
      Od razu nadaję numerki
      Nik uśka nr 1

      Usuń
  2. Jestem pierwsza:) bardzo mi miło. Cudowne candy:) Nie wiem czy jedynki wygrywają, ale trzymam kciuki za siebie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta tablica więc z wielką przyjemnością wezmę udział :))
    Pozdrawiam i duuużo słońca życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, i zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga:)
      Beti House nr 3

      Usuń
  4. świetna tablica i również z chęcią się po nią ustawiam:) Wszystkie warunki spełniłam:) Pozdrawiam cieplutką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tablica wspaniała
    Z ogromna przyjemnością cichutko przystanę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach :) Ja już dawno Ciebib Lubię na FB i obserwuję, więc te warunki mam spełnione zaraz jeszcze baner zabieram do siebie i jestem zapisana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem:) i nadaję nabiegunachArt nr 6:)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Kamilko, tablica rewelacyjna. marzy mi się taka od dawna:))). Zapisuję się!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bardzo by pasowała do twojego domku:)
      Zatem Aniutka dostaje nr 7!
      Moja szczęśliwa liczba!

      Usuń
  8. zgłaszam się. Banerek na blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nową osobę na blogu i pozdrawiam serdecznie:)
      patita nr 8!

      Usuń
  9. Piękna tablica i ja stawiam się po Candy!!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja sie chętnie zgłosze ,ale nie mam FB ... może byc ? ;)
    a i bez Candy lubie :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna tablica Kamilko :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach...marzy mi się taka tablica więc z przyjemnoością zapisuję się na Candy:-)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić twoje życzenie:)
      lejdi.ana nr 12:)

      Usuń
  13. Postąpiłam zgodnie z przykazaniami :) i teraz cierpliwie czekam w kolejce, może uda mi się wygrać te cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i pozdrawiam:)
      manita nr 13, ale mam nadzieję że szczęśliwi nie bądźmy przesądni:)

      Usuń
  14. Witam, super tablica !
    Z przyjemnoscią powiesiłabym ją w centralnym miejscu przedpokoju- nad komodą :)
    Banerek na blogu: simple life...
    obserwuje jako Katarzyna J-C

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce!
    Blog: www.aanneke.blogspot.com (w zakłądce "Candy, candy!" po lewej stronie)
    FB: Agata Pawliczek
    maila: pawliczek.agata@gmail.com

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      aanneke dostaje nr 15:)
      życzę szczęścia w losowaniu:)

      Usuń
  16. i ja się zapisuję :))
    już jestem publicznym obserwatorem dawno :)
    i podlinkuję zabawę u siebie a jakże :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście wiem i dziękuję za zaglądanie na mojego bloga:)
      martuchnaj ma nr 16!

      Usuń
  17. Ja tym razem nie bede zabierac miejsca innym, bo cos z Home tez planuje sobie przygotowac;) ale juz polubilam na FB jako ŚlubnyBazaar:))Wielka Buzka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i tak dostajesz nr 17:)
      Jestem ciekawa co wymyśliłaś:)
      buziaki

      Usuń
  18. Raz mi szczęście dopisało, więc pewnie na drugi nie mam szans, ale w kolejce i tak stanę :) Bo lubię i obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza zwyciężczyni poprzedniego Candy:)
      Dostaje nr 18:) nigdy nic nie wiadomo, może tym razem też wygrasz:)

      Usuń
  19. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    oczywiście obserwuję :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką chęcią staje do losowania:))) Takie napisu jeszcze nie mam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna lubię i obserwuję więc zostawiam komentarz z nadzieją na wygraną:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A ja rozdaję szczęśliwy numerek do losowania 22:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  22. W stylu shabby... czyli moim :) uwielbiam i z przyjemnością wezmę udział :) Obserwatorka jestem od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się i koniecznie muszę mieć tą tablicę... brakuje mi takiej w przedpokoju na powitanie gości :) zapraszam tez na candy do mnie :) http://szulinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nową osóbkę:) Już się zapisałam na twoje Candy:)
      Moniko masz nr 24:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  24. Przepiękna tablica, chętnie zabiorę ją ze sobą do domu :) Zapisuję się.
    Obserwatorem jestem już dawno a na fb polubiłam jako: Szycie Isabell.
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż za cuda!!! Zapisuję się, jako bardzo chętna :-) spełniłam wszystkie warunki, stawiane w zabawie: obserwuje, linkuję, podglądam, 'likuję' :-))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem i ja!
    Obserwuję już od dawna a nawet mam na pasku bocznym u siebie, bo lubię tu zaglądać, baardzo:)
    Na FB nie polubię, bo nie posiadam, ale mam nadzieję, że to nie problem. Resztę niezbędnych kryteriów jak najbardziej spełnię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, stała miła bywalczyni:)
      Nic nie szkodzi wystarczy banerek na blogu:)
      Nadaję uroczyście numerek Zielonkowo 28:)

      Usuń
  27. to i ja się zgłaszam
    polubiłam
    obserwuję
    cudo ta deseczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam po raz pierwszy u mnie na blogu:)
      Wiola dostaje nr 29:)
      pozdrawiam i miłego dnia życzę

      Usuń
  28. Kolejny sęp się zgłasza ;) Pozdrawiam!

    Info wstawiam na ruziaruzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Miły sępik:)
      Małgorzata otrzymuje nr 30:)
      pozdrawiam i życzę powodzenia

      Usuń
  29. No i jak się nie zapisać ? Ja też jako następny sęp poproszę o zapisanie mnie do tej długaśnej kolejki. Obserwuję od jakiegoś czasu, lecę lubić FB.

    OdpowiedzUsuń
  30. cudności...zapisuję się obserwatorem już byłam polubiłam na FB...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i bardzo mi miło Cię gościć:)
      Anetka dostaje numerek 32:)
      powodzenia w losowaniu:)

      Usuń
  31. 33. Piękne.Bardzo chętnie się zapisuje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, koleżanka świetnie sama numerek wpisała:)
      Zgadza się 33:)
      pozdrawiam

      Usuń
  32. to ja też ja też! Bardzo mi się te kolorki podobają, kojarzą mi się z takim cudnym świątecznym klimatem!:)) banerek już podlinkowany u mnie i obserwuję też już dawno:) więc teraz tylko już kciuki trzymać muszę i to mocno, bo konkurencja nie śpi:)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh... jak takie cukieraski mogły mi umknąć :) Z wielką chęcią wskakuję do kolejki :)) I zapraszam do mojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością się dopisuję. Wszystkie warunki już dawno spełnione, ze wstawieniem był mały problem, ale już jest ok. serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się również po takie wspaniałości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kamilka mnie też nie może zabraknąć staje już chyba na ogonie mam nadzieje że go nikt nie przydepnie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się :) mam jeszcze tyyyyle wolnego miejsca na ścianach w moim domu.....będzie gdzie powiesic tablicę:) może sie poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablica jest dość duża, będzie świetnie się prezentować na ścianie!
      Bardzo się cieszę i miło mi nadać ci konkursowy numerek 40:)
      Mam nadzieję, że szczęśliwy:)

      Usuń
  38. Zgłaszam się
    Polubiłam jako : Katarzyna Ka
    Obserwuję jako : Catherine K
    Baner w pasku bocznym http://starlightparade.blogspot.com/
    E-mail : starlightparade85@gmail.com

    Nagrody cudowne. W tym roku przeprowadziłam się do nowego domu i marzę o takiej tablicy bo w mojej kuchni jest pusto jak nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu:))
      Mam nadzieję, że szczęście w losowaniu dopisze, a tablica zawiśnie u Ciebie w kuchni:)
      Numer do losowania 41, powodzenia!
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
  39. 42. Przyłączam się do zabawy licząc na cud że te słodkości do mnie trafią:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na blogu:)
      Zgadza się GabArte numerek 42:)
      miłego dnia
      Kaila

      Usuń
  40. Bardzo jesteś zdolna, ta tabliczka jest cudowna. Ustawiam się w kolejce. Nie mam konta na Facebook'u ale myślę że mi jakoś to darujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daruję i jednocześnie witam po raz pierwszy:))
      Gosia masz 43 numerek do losowania:))
      pozdrawiam

      Usuń
  41. Śliczne rękodzieło, z przyjemnością poczekam ;)lubię na FB jako Little Sweet , obserwację prowadzę od dawna jako Panna Kropka ;) Zapraszam Cię serdecznie również na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło powitać nową osóbkę na blogu:))
      Szczęśliwy numerek do losowania to 44, piękna liczba:))
      Oczywiście już się zapisałam w kolejce po pieska:))
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  42. nowa na blogu chciala powiedzieć że masz super talent do tworzenia:) aż zaczynam troszkę zazdrościć bo ja i plastyka to dwie odmienne rzeczy:) ale zgłaszam się do wzięcia udziału obserwuje jako Iwona polubiłam jako Iwona Samulska i banerka z boku wkleiłam http://losowekartki.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Iwonkę:)
      Co do mojego talentu zawsze mam dużo wątpliwości i nawet jeśli słyszę to od innych .. jakoś nigdy nie wierzę;)...
      Numerek do losowania 45:)
      pozdrawiam i życzę szczęścia:)

      Usuń
    2. oj ale musisz uwierzyć bo naprawdę masz talencik masz;) dziekuje za numerek może nam dopisze:) pozdrawiam i milego dnia życzę:)

      Usuń
    3. Dziękuję:) Czasami tak wiele rzeczy robię na raz.. miewam wtedy wątpliwości i uważam, że mogłam to zrobić lepiej.. perfekcjonistka:))
      Iwonko, trzymam kciuki i życzę jeszcze raz szczęścia w losowaniu:)

      Usuń
  43. Fajny blog już obserwuję i z chęcią się zapisuję na super Candy. Na facebooku tez polubione:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Lawendowy Blog i w losowaniu nadaję numerek 46:D
      Powodzenia!

      Usuń
  44. na FB juz wczesniej lubiłam,
    ale teraz zaczęłam obserwowac, no nie moze mnie zabraknąć w tej kolejce :) jeszcze tylko zeby szczęście było ze mną w parze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło cię widzieć, Izary otrzymuje numer 47:D
      buziaki i powodzenia!!

      Usuń
  45. Śliczna tablica :) zapisuję się w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam po raz pierwszy LadyDi:D
      Numer do losowania 48!
      Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

      Usuń
  46. Witam!Pięknie tu u Ciebie! Zapisuję się!
    ewelina.kolodynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło cię powitać.
      Cieszę się, że podoba ci się mój blog:)
      W losowaniu przypada ci numer 49, życzę szczęścia!
      pozdrawiam
      Kamila

      Usuń
  47. Zapisuję się do zabawy, pozdrawiam Katarzyna Czajka
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na blogu Kasię czy Jarka? ;)
      Szczęśliwy numer 50:)
      pozdrawiam serdecznie Kamila

      Usuń
  48. witam, zgłaszam chęc wzięcia udziału w konkursie :)
    Obserwuję jako Ilona K
    lubię Ilona Ko
    meil: ilonkak@wp.pl
    udostepnione na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, cieszę się że zaglądasz tu do mnie:)
      Życzę szczęścia w zabawie, numer 51!
      pozdrawiam
      Kamila

      Usuń
  49. Z przeogromną ochotą zgłaszam się do udziału w Candy :)

    Lubie jako: P K N ( wybacz nie chce podawać pełnych danych tutaj ale znajdziesz mnie szybko :)
    Obserwuje jako: Portiferole
    e-mail: portiferole@gmail.com
    udostepnione na blogu: http://wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk/

    Zapraszam także na rozdawajkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo serdecznie:D
      Dziękuję za zaproszenie na pewno zajrzę do ciebie.
      Numer do losowanie dla Portiferole to 52:)
      pozdrawiam i powodzenia Kamila

      Usuń
  50. zgłaszam się chętnie, czy brak konta na facebooku mnie dyskfalifikuje?
    basia.lewandowicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cię Basiu:D
      Oczywiście, że nie dyskwalifikuje, dostajesz numer do losowanie 53!
      Powodzenia i pozdrawiam Kamila

      Usuń
  51. Zgłaszam się i ja .Cudności jak zwykle.Banerek zamieszczam.Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  52. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    I LIKE!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również się zgłaszam! Chętnie cię polubię na FC i poobserwuję :)

    Pozdrawiam!

    Nadia
    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam po raz pierwszy na moim blogu:D
      Nadia twój numer do losowania to 56.
      pozwodzenia:D

      Usuń
  54. Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. i ja sie ustawiam w kolejce :)Jestem tu pierwszy raz, ale już wiem, że zostanę na długooooo :)

    Polubiłam i udostępniłam na fb jako Agnieszka Salczyńska
    Obserwuję jako : Jacek Salczyński
    E-mail : szymanska25@wp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi cię powitać, Agnieszko twój numer do losowania to 59:D
      Życzę szczęścia w losowaniu!

      Usuń
  56. Grzecznie ustawiam się w kolejce :) bardzo podoba mi się styl Shabby Chic, dlatego chętnie biorę udział w tym candy :)

    Nie mam bloga, ale polubiłam na fb i dodałam do obserwowanych :)
    mój email: a.bewicz@o2.pl

    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i witam u mnie na blogu:D
      Agatko twój numer do losowania to 60!
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
  57. Zgłaszam się!

    Zapraszam też na candy u mnie - http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Tyle wpisów ale co się dziwić, takie cudeńka! Baaardzo bym chciała wygrać w tym candy!
    http://mojescrapy.blog.pl/2012/11/25/candy-w-domku-na-gorce/

    OdpowiedzUsuń
  59. cudności:) a więc staję w kolejce i mam nadzieję na przepiękny prezent na święta (a jest przecudny):) w wolnej chwili zapraszam tez do mnie:) http://www.domowezacisze.tychy.pl/candy

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja pokibicuje ;) nie mam fb, ale trzymam za was kciuki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola nie ma problemu, tylko podaj adres mailowy.
      Twój numer do losowania to 64!

      Usuń
  61. Kolejka dluga ale tablica cudna!!Wiec sie szybciutko zapisuje!! I czekam z nadzieja....
    Pozdrawiam goraco i ogromnie sie ciesze ze natrafilam na Twoj blog!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło cię powitać i szczęśliwym numerem do losowania jest liczba 65:D
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
  62. jeszcze ja, jeszcze ja:) fb polubiony i obserwuję już jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze sie nie zapisałam, na to piękne candy, ale juz sie poprawiam:))
    buźka
    m

    OdpowiedzUsuń
  64. Welcome to my blog, your number 58:D
    Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  65. Polubiłam na FB, obserwuję, baner na blogu , komentarz tez juz jest więc z czystym sumieniem moge zglosić sie do Candy :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Polubiłam na fB. - M.S
    Jestem obserwatorem bloga.
    mój e-mail ;
    fluffy101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. dołanczam do zabawy :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i witam u mnie na blogu:D
      Numer dla TiT TiTkolandia to 70.
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
  68. Tablica świetna, a niespodzianki jestem ciekawa... zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam barbaratoja i życzę powodzenia twój szczęśliwy numer to 71!
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
  69. Zgłaszam się:) Cudna ta tabliczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi cię powitać, Joasiu twój numer do losowania to 72:D
      Życzę szczęścia w losowaniu!

      Usuń
  70. Przepiękna tablica :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi cię powitać, zatem T.R. ma numer 73 w losowaniu :D
      Życzę szczęścia!
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
  71. 74. :)
    obserwuję jako senninha
    udostępniłam i polubiłam na fb: http://www.facebook.com/monika.czapiewska.5
    i zostawiam maila, gdyby się udało: senninha@vp.pl

    i cudne te nagrody! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam tak zgadza się 74:D
      pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu:D

      Usuń
  72. 75?? to mój rok urodzenia! może ta cyferka przyniesie mi szczęście? zapisuję się zatem i pozdrawiam! kate500@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 75, może będzie zatem szczęśliwą cyferką :DD
      Jest mi miło cię powitać i trzymam kciuki.
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
  73. 76 :)ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Tablica przepiękna. Cudownie byłoby ją zobaczyć w pełnej krasie. ^^ Obserwuję blog od dłuższego czasu i lubię na fb. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi cię zatem oficjalnie powitać :DD
      W losowaniu Aniu masz numer 78.
      powodzenia!

      Usuń
  76. oj się spóźniłam :( ale zostaję
    buziaki

    cudny cukeras :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się udało!!
      Masz numer w losowania 79, życzę szczęścia :DD
      Zapraszam częściej na mojego bloga:D
      pozdrawiam

      Usuń
  77. DO GODZINY 24.00 dzisiejszego dnia czyli 10 grudnia możecie się zapisywać!!!
    POWODZENIA!!!
    pozdrawiam wszystkich:DD

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudne masz pomysły :) Mam nadzieję że numer 80 okaże się szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...