Przelicznik kuchenny - grafika do kuchni za darmo do druku



Witam moi mili
:*
Długo mnie nie było na blogu, ale to nie znaczy,
że uciekłam
można mnie znaleźć na IG i na FB.
Tam na bieżąco co się dzieje w domu na górce,
jak się wszystko zmienia, synuś rosie, jak ja działam w domu i ogrodzie,
takie tam moje sielskie życie.

Dziś mam prezent do druku, ostatnio są bardzo modne grafiki do kuchni
w stylu przeliczników kulinarnych,
więc sobie taki zrobiła, a teraz dzielę się nim z Wami.
Wybrałam najbardziej popularne produkty, niebawem mam zamiar zrobić jeszcze kilka innych przeliczników oraz zestaw grafik z ziołami.
Czy macie jakieś ulubione zioła, które często używacie w kuchni?
Ja ostatnio uwielbiam rozmaryn :D

Tak się prezentuje u mnie na ścianie w kuchni przelicznik:)






Jak się Wam spodoba to zachęcam do druku
dziś wersja czarno biała najbardziej popularna.
Jaką kolorystykę byście jeszcze chciały?

Udanego piątku
Kami
BZI



17 komentarzy :

  1. Jestem,jestem i porywam ze sobą -bo nie dość,że fajne to i jeszcze bardzo przydatne!
    Buźka ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja również bardzo lubię takie grafiki, bardzo pomocne w kuchni;)
      Bzi kochana

      Usuń
  2. Świetna grafika i na pewno przydatna;) Często mi się zdarza szukać różnych przeliczników;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, jeśli komuś mogłam pomóc, uważam że to fajna rzecz w kuchni :D
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Super grafikę zaprojektowałaś , szkoda że ja juz w kuchni nie mam ścian na coś podobnego :( Bużka :) paaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda kochana, trudno się mówi, przesyłam buziaki i dzięki że tu zaglądasz;)

      Usuń
  4. Dzięki,właśnie szukałam czegoś takiego:))Uwielbiam zioła ,latem mięta i melisa wiodą prym :))ale po za tym używam dużo bazylii i tymianku ,a właśnie dziś pomyślałam ,że w moim ziołowym ogródku brakuje rozmarynu:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu nie ma za co jeśli się przyda to bardzo mnie to cieszy. Z ziołowych grafik zrobiłam rozmaryn, bo bardzo często go używam, na pewno zamieszczę na blogu do pobrania, masz rację mięta latem jest najlepsza do wody z cytrynką uwielbiam ;)
      Przesyłam buziaki i dziękuję że do nie wpadasz:D

      Usuń
  5. Bardzo fajnie sie u Ciebie prezentuje.
    pozdrawiam, ANia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kradnę :) Wygląda ekstra :)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...