Biszkopt ze śliwkami mniammmm!



Witam, witam
Kochani!

Bywam ostatnio tu bardzo rzadko, 
ale tyle się dzieje,
iż brakuje mi na wszytko czasu
...
Niebawem powiem Wam co jeszcze
absorbuje mnie niezmiernie
oprócz budowy i mojego malucha
;)

Dziś mój zestaw obowiązkowy!
Mamusia też człowiek i lubi małe przyjemności;)
Kubek termiczny idealny do ciepłych i zimnych napoi, z którym ostatnio się nie rozstaje utrzymuję temperaturę do 5 godzin 
i dla zaganianej mamy to duży komfort,
już nie musi pić wiecznie zimnej kawy
.....
bez której ciężko czasem funkcjonować.

oraz
 ciasto robione w warunkach bojowych z dzieckiem na ręku.


Udało się!



 Ono zawsze się udaje
więc dla tych którzy lubią śliwki 
i mają ciężkie warunki do pieczenia zostawiam przepis

Na biszkopt ze śliwkami

Potrzebne składniki:

8 jajek
3/4 szklanki mąki
1/2 szklanki cukru
śliwki węgierki
łyżeczka proszku do pieczenia
cukier puder
1 łyżka oleju
masło 
bułka tarta

Przygotowanie:

Oddzielamy dokładnie białka od żółtek 8 jaj, dodajemy 1/2 szklanki cukru, jeśli ktoś lubi bardziej słodkie ciasta może dodać całą. Ubijamy pianę z białek. Pamiętaj, aby miska nie była mokra bo piana się nie ubije! Potem dodajemy po trochu żółtka, a potem pół szklanki mąki zmieszanej z jedną łyżeczką proszku do pieczenia. Na koniec dodaj 1 dużą łyżkę oleju, dzięki temu biszkopt nie będzie suchy. 
Wysmaruj formę masłem i posyp bułką tarta, potem przełóż ciasto.
Umyj śliwki, usuń pestki i oprósz je w zmieszanej mące z cukrem pudrem i przełóż na wierzch ciasta.
Piecz około 40 minut w temperaturze z termoobiegiem 190 stopni. 

SMACZNEGO:)
Jest pyszne,
POLECAM!

Do zobaczenia niebawem!


Udanego dnia
bzi
Kami

Produkty: kubek termiczny  http://witeks.pl/ 



11 komentarzy :

  1. Pycha ciacho , w takich warunkach to luksus :) Pozdrawiam w wolnej chwili zapraszam na moje pierwsze candy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, na pewno skorzystam z zaproszenia, przesyłam pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm...rzeczywiście mniam! :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wygląda BARDZO apetycznie :) mniam mniam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakował równie dobrze, w chwilę i już były same okruszki...
      pozdrowionka ślę:D

      Usuń
  5. Ciasteczek, ciast i innych słodkości nigdy nie odmawiam :)))))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, ale mi narobiłaś smaku! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam...ale zachęcam do zrobienia..;)
      Przesyłam pozdrowionka Kasiu:D

      Usuń
  7. No i przepadłam...uwielbiam ciasta ze śliwkami!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...