Giveaway!




----------------------------------------------
Witam Kochani

zapraszam na



Do rozdania tak jak zapowiadałam

typografia z sentencją 

Adama Mickiewicza




www.nietylkona.pl


  • Wymiar plakatu: A3
  • Wysokość: 42cm
  • Szerokość: 29,7cm
  • Papier: SAMA SLIM 250g
  • Druk: Hi-Q LED 1200x2400dpi


oraz

dekoracyjna szara kula

www.bellemaison.pl


  • Wymiary: 10 cm



Zasady:

 zostaw komentarz pod postem 

  Skopiuj i podlinkuj TUTAJ ) zdjęcie TUTAJ ) 
i wklej go na swoim blogu 

  Jeśli chcesz polub Dom na Górce na Facebook'u TUTAJ )

 osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie adresu e-mail oraz udostępnienie zabawy na FB

 będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga

*koszt przesłania prezentu płacę tylko na terenie POLSKI (resztę dopłaca wylosowany).


Zabawa trwa do 15 grudnia 2014
(do 24.00)


POWODZENIA
LOSOWANIU

****************

Udanego tygodnia!



91 komentarzy :

  1. Ciekawy ten plakat Mickiewicza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo nagrody wspaniałe :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manufaktura Pomysłów ma numer 2, pozdrawiam serdecznie Kami!

      Usuń
  3. To ja mam chrapkę :) na te cuda! I zostaję na dłużej :) i zapraszam w odwiedziny :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączeni do grona obserwatorów i Marto masz numer 3 w losowaniu!
      pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. jeśli miałoby mi szczęście dopisać i na ścianie czy suficie miałaby taka dekoracja zawisnąć to ja ośmiele się spróbować :) śledzę Cię od dawna wiec wszystkie zasady spełniłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko dla ciebie super numer 4, życzę szczęścia w losowaniu! Ściskam

      Usuń
  5. Lekarzem nie jestem ale chętnie przygarnęłabym taki plakat z serduchem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha świetne serducho i z chęcią zaopiekuję się nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny plakat i piękna sentencja - chętnie bym "przytuliła" tę nagrodę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Państwo S. ma numer 7 w losowaniu, pozdrawiam;-)

      Usuń
  8. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Pomysł genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie Iwonko masz numer 8, powodzenia:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Jestem , staję w kolejce i bawię się z Tobą , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chrapkę na ten plakat:) Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie w odwiedziny!:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaproszenie, Kasiu masz numer 10:)
      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. I ja się ustawiam ;-) wyrażając w ten sposób zachwyt nad nagrodami. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z miłą chęcią zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serducho - ono musi być moje! :) Biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście biorę udział w zabawie! Sentencja plakatu jest super! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nagrody, dlatego też biorę udział w konkursie! :) adres e-mail: dominika.bartczyszyn@gmail.com Udostępniłam zabawę na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1494698080795823&id=100007669364638&pnref=story
    Obserwuję bloga oraz lubię konto na FB jako: Dominika Bartczyszyn
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nagrody , pewnie, że wezmę udział ;) Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaskarbiłaś sobie tymi nagrodami nową obserwatorkę;) Z przyjemnością się zgłaszam.:) Bardzo ładnie u Ciebie.:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja z przyjemnością dołączam się do zabawy! :) Uwielbiam takie anatomiczne grafiki ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie tematycznie też się zgadza, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow cudny plakat!!! :) Uwielbiam! :)
    Zabieram banerek ze sobą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zobaczyłam ten obraz to... od razu pomyślałam o mojej siostrze! to byłby cudny prezent dla niej - jest ratownikiem medycznym i ma specyficzny gust - lubi zdjęcia nażądów :P zapisuję się może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nagrody. Bardzo chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. plakat jest obłędny i chęynie stane się jego posiadaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach piękna typografia :D i pomyśleć że nie mam u siebie w domku jeszcze ani jednej ;) ale kto wie może się uda ;) już nawet wiem gdzie zawieszę kule :D pozostaje trzymać mocno kciuki ;)
    Pozdrawiam Kinia.... klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna typografia. Podoba mi się że przy tak pięknej i poważnej treści, potraktowano obraz serca niestandardowo, z przymrużeniem oka. :)
    Bardzo chętnie przygarnę Twoją typografię wraz z uroczą kulą :)
    Banerek wisi u mnie.

    Buziaczki !

    OdpowiedzUsuń
  27. Czad :D typografia robi wrażenie
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyłączam się do zabawy, wszystkie warunki spełnione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy wzór na plakacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. hm ciekawe, znane doskonale przez nas przesłanie... gdyby wymazać obrazek i zostawić sam napis każdy z nas miałby pewnie inne wyobrażenie co do interpretacji... serce z punktu widzenia medycznego ...serce z punktu widzenia osoby zakochanej...? fajna refleksja

    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam udział, wrzucam banerek na bloga i przy okazji zapraszam na Candy u mnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Warunki spełnione...
    Banerek na stronie www.domowemarzenie.blogspot.com
    POWODZENIA dla wszystkich... a nagrody super:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  34. To mój ukochany sklep z plakatami!startuję więc i ja!
    I zapraszam do mnie!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja! i ja! ja też chcę! banerek już a blogu

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdążyłam! Uff takie nagrody! Marzy mi się od dłuższego czasu plakacik :) Z chęcią się przyłączę i zapraszam również do mnie na giveaway ku-polechtaniu-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością staję do zabawy :)
    Info na moim blogu www.zwyklamamusia.blogspot.com
    Lubię też na fejsie :) Justyna Sze*****

    :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale wspaniały jest ten obraz :) zgłaszam się :)
    obserwuję bloga i dodałam baner :)
    fb jako: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja zawalczę ale cudownosci idealne do mojego białego wnętrza i medycznego umysłu :D hah
    cóż baner linkuję i udostępniam na swoim blogu w "ROZDANIA BLOGOWE"
    Jestem obserwatorem bloga : MAZGOO
    na facebooku lubię jako strona : MA ZGOO i jako osoba prywatna Madzialena Mazgoo
    moj @ : thelma87@tlen.pl

    Szczęślwi Ci którym się uda , trzymam kciuki I cieplutko pozdrawiam w to mroźne popołudnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAZGOO bardz mi miło cię powitać na blogu, masz w losowaniu numer 42! pozdrawiam

      Usuń
  40. Dzień dobry! Cieszę się, że zdążyłam! Dziękuję za taki niesamowity pomysł. Z niecierpliwością czekam na wyniki, może los uśmiechnie się tym razem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszamy się :)
    http://matkapolkapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Walczymy :)
    Zapraszam do nas : http://wnetrzedlasmyka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...