Śniadanko - Lato w ogrodzie



Witajcie słonecznie
:)

w ten piękny dzień

Tak się cieszę, że promyki słońca wreszcie się pokazały
 zza tych wstrętnych ciemnych chmur.
LATO WRESZCIE JESTEŚ!

Dlatego postanowiłam dzisiejsze późne śniadanko zjeść w ogrodzie.
Tak miło wygrzewać się w słoneczku 
i zajadać pyszne naleśniki z truskawkami.
Ptaszki świergotały cudnie, 
a żabki wesoło kumkały w żwirowni.
Niby nic, a to własnie te najbardziej urokliwe chwile.

 





Na drewniany fotel powstała pikowana mata 
z zagłówkiem mojej produkcji,
a truskaweczki i mięta zerwane przed chwilą 
w naszym ekologicznym ogródeczku.

Pychotka!
Mniam

Tak poza tematem dostałam wczoraj od kochanego teścia 
super znalezisko,
 piękną starą bekę na nóżkach.
Muszę troszkę nad nią popracować,
 bo jest sfatygowana, 
ale cieszę się jak dziecko:)
Zawsze o takiej marzyłam!


Udanego dnia
Buziaki
Kami

15 komentarzy :

  1. Pięknie, pięknie ;-) Moje śniadanie jak zwykle w biegu połknięte, bo autobus. Pieczywo i guacamole i 4 kostki czekoladki na rozruch - rano cukru potrzebuję rozpaczliwie. Sparafrazuję znane powiedzenie: każdy ma takie śniadanie, na jakie zasłużył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję tak w biegu konsumować, ale ja również nigdy w warszawie nie miałam kiedy zjeść śniadania, bo ciągle w dzikim pedzie człowiek biegnie.... Teraz mam chwile wytchnienia od wielkich aglomeracji i bardzo mnie to cieszy. Mimo pośpiechu, miłego dnia:)

      Usuń
  2. Kamilko, cudnie i klimatycznie! mniam, mniam:)
    Czekam na bekę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi niom miło tak na wsi sobie posiedzieć:) Bekę jak tylko ogarnę to na pewno pokażę.
      Buziak

      Usuń
  3. Miło tak pooglądać sielskie obrazki gdy za oknem leje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas tak ładnie, ale na pewno już za chwilkę to słonko do ciebie się przemieści, na 100%:)

      Usuń
  4. o jak masz fajnie ja nie mam ogródka ;/
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Na wsi mam fajnie, ale w warszawie nie mam nawet balkonu... wiec wiem jak to jest...
      Buziaki i dużo słońca, bo z tego co piszecie nie wszędzie jeszcze dotarło:)

      Usuń
  5. jak pięknie jak smacznie jak sielsko!

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  6. I po co mi przypominasz, że nie mogę jeść śniadania w ogrodzie ;{ zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny fotel! A śniadanko...aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadania na świeżym powietrzu wprost Ci zazdroszczę :):):) Wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak ślicznie, mój ogródek "się robi", więc mam nadzieję, że i ja niedługo będę tak leniuchować :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...