Uroczy lampion - DIY



Witajcie moi mili:)

Jak się Wam zaczął tydzień?
Ja od poniedziałku wzięłam się za lutowanie, 
szlifowanie, wyginanie.....
Jak widać z tych moich dziwnych zajęć powstał lampionik.
Jest śliczny i jestem bardzo z niego zadowolona, 
zapewne niektóre z Was już takie posiadają.
Jeśli jednak nie macie jeszcze takiego uroczego cudeńka to zapraszam do jego zrobienia:)


Potrzebne materiały:
-drucik 2 rodzaje 
- szlifierka
- szczypce do wyginania drucików
- lutownica ( nie koniecznie)
Wykonanie:
Na słoiczku grawerujemy elementy ozdobne. 
Ucinamy z grubszego drutu kawałek takiej długości, 
aby pasował do góry słoika, a drugi kawałek drutu na ucho.
Końcówkę na ucho wyginamy z obydwóch stron robiąc uszka, przekładamy drugi drucik przez ich środek.
Lutujemy powstałe kółeczko.
Cienkim drucikiem robimy ozdoby. 





Udanego tygodnia!
Buziaki 
Kamila

44 komentarze :

  1. Kamilko, jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności:), szlifierka i lutownica na razie są mi obce:), lampion jest boski:)
    do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uroczy bez wątpienia,ja nie posiadam i nie omieszkam sobie zmajstrować, tylko problem z grawerem będzie;-/ jest wspaniały,gratuluje pomysłu Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszalałam, bo kochany mąż mi kupił w niedzielę szlifierkę i musiałam wypróbować:)
      buziaki

      Usuń
  3. Piękny lampion, uwielbiam Twoje pomysły!!!!!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny. Kiedyś próbowałam robić podobny, ale gdzie tam mojej paplaninie drutów do twoich cudnych, koronkowych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł ,uwielbiam takie lampioniki.Sprawiają klimacik i nastrój :))
    Pozdrawiam
    Ollina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak są urocze, świetnie się prezentują.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Cudowna dekoracja,mysle,ze nie tylko domu,ale tez werandy,tarasu czy ogrodu:-) Jestes prawdziwa mistrzynia w tworzeniu malych wielkich cudow:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację wszędzie będą się fajnie prezentować:)
      Dziękuję za miłe słowa:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Pięknie tu u Ciebie, zawitałam pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ciebie gościć, mam nadzieję zostaniesz na dłużej:)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajny lampionik! Trochę przestraszyła mnie ta szlifierka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł.Lampion wygląda pięknie i interesująco. Na pewno któregoś dnia wykorzystam Twój pomysł... Już widzę podobne lampioniki w moim ogródku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Na pewno będą się cudnie prezentować w ogródku:)
      Pozdrowionka przesyłam:)

      Usuń
  10. another great idea!
    another great job!
    - L O V E I T -

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszło, ja bym pewnie nie podołała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było trudne nie trzeba tak kombinować jak ja:)
      Bez szlifierki i lutownicy też się da zrobić:)

      Usuń
  12. Kamo, uwielbiam takie proste zabawy :)))))))))
    No rewelacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł i jakież wykonanie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko, tobie również życzę udanego dnia:)

      Usuń
  15. lamipon jest przepiękny, świetny klimaci robisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny lampion :) A najlepsze w tym wszystkim jest zbieg okoliczności, bo ja również przymierzam się do lampionu, ale nie mogę znaleźć słoika bez tych rowków na górze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam ze zwykłego ... ale dzięki tej "ale falbance" z drucika nie rzuca się tak w oczy:)

      Usuń
  17. Radość z oglądania efektu pracy cudzych rączek ogromna... prawie taka jak z własnych... po co chodzić do sklepu, chyba jedynie po materiały do pracy... pozdrawiam i zapraszam http://sarrrabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i jest mi miło cie powitać na blogu:)
      pozdrawiam Kamila

      Usuń
    2. Miło bywać w pięknych miejscach

      Usuń
  18. lampionik uroczy,póki co szlifierka i ja nie mamy ze sobą po drodze:-)ale nigdy nic nie wiadomo.pomysł zachowam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł z tymi drutami. Robiłam z dzieciakami na adwent podobne, tylko uchwyty robiliśmy ze sznurka. W tym roku spróbujemy z drutu, ale bez lutowania. Te lampiony mają klimat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lampion wyszedł Ci rewelacyjnie, bardzo mi sie podoba:) Zainspirowałaś mnie..... Zdradzisz skąd wzięłaś taki słoik:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny :) zdolna kobietko :):):)
    taki dopracowany....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...