Materiałowa bransoletka warkocz




Kocham bransoletki!!!
Dlatego postanowiłam zrobić sobie materiałową alla warkocz :) obecnie tak teraz modną.
Poszperałam w materiałach, wycięłam trzy paseczki i wzięłam się do pracy!
Jak się Wam podobają efekty? 
Jeśli tak i same chcecie mieć też taką biżuterię to zapraszam do mojego foto krok po kroku:)

POTRZEBNE MATERIAŁY:

trzy paski materiału 
sznureczek
końcówki okrągłe 2 szt. średnica 10mm
2 kołeczka
zapięcie karabińczyk
klej
agrafka 
nici
nożyczki
maszyna
zaciski jubilerskie



FOTO KROK PO KROKU
Wycinamy trzy paski o wymiarach 1,5 cm szer. 20 cm dług. (1), przeszywamy maszyną na około 8 mm po całości tak aby powstał tunel (2,3).
Po przeszyciu wywijamy tunel na drugą stronę według zdjęć (4,5,6), poźniej ucinamy sznureczek około dł. 24 cm, który wciągamy w tunel zdjęcia (7,8,9), efekt końcowy zdjęcie 10.
Związujemy sznurek na górze i pleciemy dokładnie warkocz (11), sprawdzamy czy długość jest odpowiednia do naszej reki jeśli za długa to przycinamy, potem wklejamy końcówkę na obydwa końce bransoletki (12,13), na jednym końcu bransoletki mocujemy karabińczyk (14), a na drugim łańcuszek i  kółeczka do zapięcia (15).

GOTOWE!


1 komentarz :

  1. Ale efektownie Ci ona wyszła;)

    Moja pleciona w mini warkoczyk w komplecie z węzłem marynarskim tak się oto prezentuje:

    http://calymsercem.blogspot.com/search/label/marynarska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...