Świateczne wyjazdy, czyli niezbędnik małego podróżnika



Witajcie!

Bardzo dziękuję za ciepłe słowa,
cieszy mnie to, że Wam również Zuźka przypadła do gustu.

Dziękuję
:D

Za pasem święta i za pewne większość z Was będzie w rozjazdach po całej Polsce.
Podróżowanie z dzieckiem to istna wyprawa i bardzo skomplikowane wyzwanie logistyczne
... 
a bagażnik zawsze pęka w szwach i nie ma możliwości powiększenia go.
Za każdym razem się zastanawiam co zabrać ze są 
i czy na pewno czegoś nie zapomniałam, 
a jednocześnie staram się ograniczyć ilość rzeczy koniecznych do wyjazdu.

Właśnie o to jest pytanie co zabrać ze sobą podróżując z dzieckiem?

Oczywiście bardzo duże znaczenie ma wiek dziecka, i przyznam że były różne okresy naszego malca, gdzie podróż była miła i sympatyczna, ale też takie, gdzie mama dwoiła się i troiła, żeby zabawić małego pasażera, aby udało się przejechać kolejnych parę kilometrów bez płaczu.
Obecnie synek ma już ponad rok i to co ja uważam za konieczne jak jedziemy w dłuższą podróż z noclegami to:
1 miejsce ma łóżeczko turystyczne, bez tego moje dziecko nie pójdzie inaczej spać. 
2 miejsce na liście to ulubiony koc i podusia nie zbędna w łóżeczku jak i w samochodzie. 
3 zajmuje organizer z miejsce na tablet, a tablet musi być zaopatrzony w ulubione bajki i piosenki. 
4 to torba z zabawkami, ponieważ w przypadku naszego dziecięcia bajki się kiedyś nudzą i bez tego wspomagacza ani rusz.
5 kubeczek niesypek na przekąski, bo bardzo lubi coś podjadać w trakcie jazdy.
6 butelka 2 w 1 czyli termobutelka, fajny gadżet bardzo przydatny szczególnie w okresie zimowym. 
7 oczywiście mokre chusteczki, pieluszki i wszelkiego rodzaju artykuły higieniczne, które mogą być niezbędne jak malec coś dziwnego zmaluje....;)

Nie będę już wymieniać całej apteczki leków w razie co i garderoby, której zawsze trzeba wziąć więcej, bo wiecie jak to jest z dziećmi.


Cały asortyment jaki zamieściłam  do obejrzenia na stronie http://babyandtravel.pl/ 
oprócz artykułów higienicznych.

A wy co dodałybyście do takiej listy?
Zdradźcie mi co Wy byście zabrały w podróż, może dzięki temu nasz bagaż będzie choć trochę lżejszy;)



U mnie w tym roku brak pomysłów na dekoracje świąteczne, jeśli będę je robić to na szybko chyba zaraz przed samą Wigilią;)

Udanego wieczorku 
Bzi
Kami





4 komentarze :

  1. Hej Kamila!
    Dziękuję za odwiedziny i komentarze ;)
    Bujaczek na pewno zakupię;) a ci do twojej listy hmm w tym roku jeszcze ci nie doradze... :p ale na przyszły na pewno już tak! ;) pozdrawiam!i caluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej listy jako osoba bez doświadczenia mogę wyłącznie dorzucić uśmiech i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po naszej wakacyjnej wyprawie napisałam posta o niezbędniku podróżniczym dla dziecka: http://bluszczemoplatane.blogspot.com/2015/07/maluch-na-wyprawie.html. Miałam wszystko na bieżąco, więc jakbyś sobie chciała poczytać, to polecam. Co do łóżeczka turystycznego, to jeśli będziecie nocować w hotelach, to często mają na wypożyczenie, trzeba tylko dopytać. Z całego serca polecam podnóżek montowany do fotelika. My nie mieliśmy i w nocy nasza córeczka bardzo się męczyła, bo jej nóżki drętwiały.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja . Widać, ze jesteś w temacie ;) mnie to jeszcze nie dotyczy ale warto poczytać takie rzeczy, na pewno cos zostanie na przyszłość;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...