Blue eggs - małe zakupy


Witam słonecznie!

Udało mi się znaleźć chwilkę i jestem.
Byłam ostatnio w centrum w całkiem innej sprawie,
a znalazłam się w Tiger Stores.
Udało mi się kupić śliczne pasiaste niebieskie jajka
:D
W sklepie jest fajna kolekcja świąteczno-wiosenna
i ciężko było się powstrzymać od większych zakupów
...
Ale byłam twarda
W tym miesiącu przesadziłam 
i do końca miesiąca muszę ograniczyć zakupy do zera.

A tak prezentują się

BLUE EGGS




Jajka  kosztowały zaledwie 6 zł za sztukę,
a jak ślicznie się prezentują.
Na razie to moja jedyna świąteczna aranżacja
...
muszę nadrobić zaległości
:)

Nowa gazetka 
TIGER

Miłego czwartku
Bzi
Kami

23 komentarze :

  1. Oj Ty!Przez Ciebie już raz tam zbankrutowałam raz!Ale mam druciany domek z ich oferty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam to już nie było... pewnie też bym kupiła, bo bym nie wytrzymała..;)

      Usuń
  2. Cudne! Ale u mnie zakupy w Tigerze od święta ;) (tylko gdy odwiedzę brata w Poznaniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dobrze, że i jest choć taka okazja:D bo mają fajne rzeczy:D
      bzi

      Usuń
  3. Dobrze ,że nie mam tego sklepu w okolicy:))) Jajeczka cudo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko,Kamilko,ty masz dostęp do Tigera?!!!! Muszę do ciebie napisać bo poszukuję osoby ,która ma w zasięgu ten sklep ;p
    Jaja przepiękne!!!! A w wersji b&w też mają?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudynko były tylko w niebieskie paski i to dwie ostatnie sztuki...
      bzi

      Usuń
  5. Ale super jaja ;))) Ja mam podobne pasiaki, tylko czarno biale i mozna je powiesic :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm w poblizu mnie raczej nie ma tego sklepu. Szkoda bo wyglada na fajny :) fajne jaja za fajną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale one są piękne, wprost zachwycające! Szkoda, że nie ma Tigera u mnie :( a może lepiej... bo nakructwo murowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne.Tym bardziej,że ostatnio podobają mi się niebieskie dekoracje,ale baranek też jest niezły:-)
    Pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ta kolekcję. Jajka fajne, chyba po 6zł jeśli dobrze pamietam i druciane domki :-) W ten weekend się tam znów wybieram, może jest coś nowego :-)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajka pasowałyby mi do mojej niebiańskiej kuchni:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zazdroszczę zakupów :)))
    Ale mi pozostaje tylko pomarzyć!
    Buziole :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy, jajeczka urocze :) Szkoda ze nie ma u mnie tego sklepu..

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te jajca :))) Ostatnio widziałam kubeczki i miseczki w takim kolorku i byłam zachwycona!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te jajeczka...lubie niebieskie dodatki , szczególnie wiosną.....musze się wybrać do Tigera....

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja zazdroszcze Ci bliskosci tego Tigera...!
    cudnie sie prezentuja ich wiosenne propozycje.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...