Kocham piórka - Etui



Witam,

Jak Wam mija tydzień?

U nas trochę chorowicie
...
od niedzieli zaczął piesek chorować,
a wczoraj jak mieliśmy jechać na szczepienie 
to Miłoszek kasłać.
Szczepienie odłożone na tydzień.
I po co było z nerwów nie spać w nocy
... 
Chyba matki tak mają?


W tamtym tygodniu uszyłam sobie etui na komórkę.

Motywem przewodnim były moje ukochane piórka
:D



Dziś prezentuję mój mały projekt
w kilku kadrach.





Przetestowane od tygodnia, dobrze się sprawuję 
i ładnie wygląda.

A jak się Wam podoba etui z piórkami?


Udanego końca tygodnia
Bzi
Kami

14 komentarzy :

  1. Świetny pomysł z tymi piórkami! też lubię ten motyw ;) buziaki i zdrówka dla kruszynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest! Temat dla mnie na czasie, bo też planowałam filcowe etui, nie tylko na telefon :) Śliczne jest Twoje :) Pozdrawiam! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) Właśnie mi przypomniałaś ,że dawno nie szyłam etui:)))
    Zdrówka Wam życzę i piesowi:))))też:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny motyw, fajna kolorystyka
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają, mają. Choć czasami nie ma takiej potrzeby, to i tak się denerwują i martwią o swoje "pisklaki:.
    Cudne etui.
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne to etui :) Niezależnie od tego ile dziecko ma lat, my mamy zawsze się martwimy, o wszystko :) Taka nasza natura!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne!!!! Ja też lubię ten motyw i rzeczy filcowe-choć sama jeszcze nie posiadam nic z filcu oprócz podkładek pod kubki ;p
    Oj te choróbska ;/ U nas też znowu coś się zaczyna ;(
    Zdrówka dla was!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne etui. Zdrówka życzę dla Miłoszka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne :) Uwielbiam ten motyw!
    Pozdrawiam piątkowo!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba sie i to bardzo!Jak ja zazdroszcze jak ktos umie szyc:)ehhhh.
    buziaki.cudownego dnia i zdrowka.Ja tez kilka dni temu zlapalam przeziebienie,wiel lekko nie jest.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne etui.
    Kolorki moje, pozdrawiam
    Martita*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba etui.Mamy tak mają,czuwają przy maluchach i nie wiadomo,skąd czerpią na to siły.nie mija z wiekiem:-)u nas wymioty,gorączka i gardło.
    Zdrowia dla Was
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie etui marzenie. Przepięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...