Enjoy today - trochę biżu i koloru:)



Witam 
moi mili
:)

Oj jak pięknie słonko świeci
i choć mnie ostatnimi czasy dopadła grypa 
i siedzę w domku:( 
To napawam się przez okienko tą cudną pogodą:)
Dziś zatem nadaję kilka migawek 
związku z nadchodzącą wiosną 
trochę koloru i słonecznego blasku 
MOJEJ ULUBIONEJ biżuterii
oraz róż moich pazurków:)





Uwielbiam zestawienie kliku pierścionków 
i własnie takie połączenie.
Czy też tak lubicie nosić biżuterię?
Jak Wam mija weekend?
Podzielcie się ze mną tym pięknym dniem, 
jak go spędziliście?
Ja wracam do łóżka... 
i dalej wyglądać przez okno;)


15 komentarzy :

  1. Słodka biżuteria! Wracaj do zdrowia!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i mam nadzieję, że już za chwilkę będę zdrowa jak ryba:)
      buziaki

      Usuń
  2. śliczna ta bransoletka :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety też chora i ten piękny dzień spędzam w domu:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jetem sama jak widać ... wirusy szaleją choć pogoda za oknem piękna...
      Buziaki i tobie kochana zdrówka życzę:)

      Usuń
  4. To ja się z Tobą podzielę pewnie podobnym sposobem spędzenia tego pięknego weekendu w pieleszach domowych...
    Pozostało nam tylko zdrowiec bo piękne dni przed nami - wiosna tuż tuż :-)
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miło choć to głupio może zabrzmi, że nie tylko ja siedzę w domu jak tak pięknie słonko przygrzewa;) Dziękuję Martuś i zdrowiejmy bo do wiosny już tylko chwilka:)
      buziaki

      Usuń
  5. Piękne wiosenne kolorki. Ja też ostatnie dni spędziłam w domu-zmogło mnie strasznie po wyrwaniu ósemki ;[[
    Ale dziś już się troszkę ruszyłam,tak było pięknie,że aż grzechem byłoby siedzieć w domu.
    Zdrówka kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu współczuję nie fajna sprawa wyrwanie ósemki... ale czasami mus:(
      Dobrze, że już lepiej się czujesz i wracasz do zdrowia:)
      Buziaki i dzięki za podtrzymanie na duchu chorowitka z każdym dniem na pewno będzie lepiej:)

      Usuń
  6. Świetne pierśconki!!! I pazurki i bransoletka też. Taka ze mnie sroczka, że wszystko mogłabym dla siebie zagarnąć. Ja mam teraz atramentowo niebieski paznokcie :)

    Wracaj do zdrówka szybko. Wiosne czas przytwitać niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna biżuteria.
    Na pocieszenie w chorobie informuję uroczyście,że wygrałaś moje candy.
    Zapraszam, pozdrawiam i dużo zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, kolorowo i energetycznie :)
    Zapraszam Cię Kochana na swoje candy blogowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, delikatne fotoski :) A biżu świetna! Co do pierścionków, to od hohoho...noszę obrączkę (nie ślubną, a srebrną - taką ulubioną) razem z pierścionkiem zaręczynowym na jednym palcu... Lubię tak :) Zdróweczka!
    Pozdrowienia cieplutkie ślę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...