Przegląd tapet, czas na zmiany!





Witam 
po raz 
drugi
:)

Przygotowałam mały przegląd tapet!

Tak się napatrzyłam na rożne inspiracje na blogach
 zapragnęłam 
i ja troszkę ożywić moja ścianę, 
do tej pory raczej bałam się tapet
w mieszkaniu
...
jednak
i u mnie nastąpią 
zmiany
:)


Wybór tapety na ścianę nie jest łatwym zdaniem, 
szczególnie, że w sklepach są ich tysiące.
 Poszperałam w internecie 
i znalazłam kilka fajnych. 
na stronie 
http://pixers.pl/fototapety
!Zobaczcie sami!














Fajną sprawą jest w tym sklepie, 
że możecie zwizualizować na stronie wnętrze,
w którym chcecie zrobić tapetę.

Spokojnej nocki
do następnego 
postu
CMOK 
Kamila

18 komentarzy :

  1. Najbardziej podoba mi się przedostatnia i ostatnia tapeta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za tapetą, ale np tylko jedna ściana. Nadaje to charakteru dla wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Ja mam w salonie puste dwie ściany i też boję się troszke tapet ... ale chętnie podejrzę co Ty wymyśliłaś ... może i ja się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta w pieski jest cudowna <3 Szkoda, że nie wpadłam na coś takiego pół roku temu urządzając sypialnię. Na szczęście, będę miała okazję wykorzystać ten pomysł wiosną odnawiając korytarz. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No te brzozy mnie urzekły, ale poczekam do wiosny z nowymi pomysłami ,ale fajnie , że inspirujesz :))) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo się podoba tapeta brzozowa. Bardzo ładne te tapety. Ciekawie można urozmaicić wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje:)
    Do tapet mam co prawda uraz, ale ostatnio u kilkorga znajomych widziałam tak genialne ich zastosowania, że i mnie zaczynają nęcić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim faworytem jest 2ga z napisem I love you :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne tapety! U nas (z wygody) tylko malujemy ściany, ale tapety jednak nadają wnętrzu ciepła i miękkości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta przedostatnia podoba mi się strasznie, to wnętrze tworzy piękną całość z tapetą włącznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe ale chyba nie miałabym odwagi by sobie coś takiego we własnych wnętrzach przykleić. Boje się, ze szybko by i się znudziła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre trochę przytłaczające, ale jest kilka obłędnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się pomysł takiej tapety na jedną ścianę - szczególnie takiej jak pierwsza z drzewami i ptaszkiem - cudo! motyle mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne inspiracje, ta druga bardzo mi się podoba, może to jest pomysł na ścianę w mojej sypialni, musze to dobrze przemyśleć...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...