Mikołajki dla Antosi!



Kochani witam Was w ten piękny Mikołajkowy Dzień!

Pamiętacie jeszcze Antosię, dla której prosiłam o pomoc jakiś czas temu (TUTAJ)?

 Chciałabym, po pierwsze, bardzo podziękować wszystkim tym z Was,

 którzy w jakikolwiek sposób pomogli:D

Ponieważ zbliżają się święta, a dzisiaj są mikołajki, 

chciałabym Was prosić abyście się przyłączyli do akcji na rzecz Antosi na facebook'u: 
Antosia na facebook'u .

 Na czym ona polega? 

Z okazji 6 grudnia, przelewamy na konto Antosi 5zł (bądź każdą inną dobrowolną kwotę).

Ja pomogłam :D

ZRÓB TO SAMO!
LICZĘ NA CIEBIE!

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"

Bank BPH S.A.
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem:
18441 - Antonina Wieczorek - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia




Za każdy pomocny gest bardzo dziękuję!

Jeśli ktoś z Was mógłby umieścić u siebie baner z odnośnikiem do strony Antosi - 
będę wdzięczna podwójnie!


UDANYCH MIKOŁAJEK

ŚCISKAM 







10 komentarzy :

  1. Dodałam info na moim blogu, pozdrawiam serdecznie ;) cudowny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bardzo dziękuję za pomoc:D
      pozdrawiam serdecznie Kamila

      Usuń
  2. Kochana dziękuję za przypomnienie;) zaraz puszczam;)
    Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D to bardzo się cieszę Justynko!
      Kochana jesteś i masz dobre serduszko!
      buziaki dziękuję:D

      Usuń
  3. Podziwiam Cię za bezinteresowność i wielkie serce :) Dobrze że są wśród nas osoby które chcą pomóc :) Moc serdeczności dla Ciebie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jejku rozpłynęłam się od tych miłych słów:D
      Robię tak, bo tak mi serducho podpowiada, mam nadzieję iż kiedyś te dobre rzeczy do mnie wrócą...
      Miło jest pomagać innym i widzieć za tą pomoc uśmiech:D

      Usuń
  4. A ja, w imieniu rodziców, chciałabym seeerdecznie podziękować za posty na facebok'u, za informację na blogu wysłaną w świat no i za piątkę dla Antosi. Serdecznie dziękuję Tobie, jak i również każdej innej osobie, która poświęciła chwilę na pomoc dla Antosi! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. brawo dla Ciebie ze dbasz o innych tak bezinteresownie:)...jak tylko mój komputer zacznie szybciej myśleć wklejam baner:) miłych Mikołajek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo Ci Iwonko dziękuję:D
      pozdrawiam i życzę udanych Mikołajek!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...