Pierwsze CANDY w Domu na Górce

Siedziałam dzisiaj w domu, pogoda mnie dobijała ... 
senność, deszcz... i wpadłam na pomysł jak poprawić sobie i Wam humor!
JUŻ SIĘ DOMYŚLACIE... !?
Zapraszam na moje pierwsze candy!
Jednocześnie chcę podziękować wszystkim którzy już zaglądają tu do mnie i piszą tyle miłych słów:)
Do rozdania zestaw:
Piękny turkusowy lampionik z motylkiem 
Ściereczki do kuchni w różyczki 
Angielskie pudełeczko na drobiazgi 




Zasady Candy:
1. Zgłoś chęć brania udziału w zabawie pod tym postem
2. Dołącz do osób obserwujących tego bloga.
3. Osoby nie blogujące proszę o zostawienie e-malila i udostepnienie, polecenie znajomym mojego bloga np. facebook lub google.

4. Opublikuj na swoim blogu wiadomość o moim candy w widocznym miejscu ( najlepiej na bocznym pasku)  podlinkowane pierwsze zdjęcie z opisem o candy.
5. Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz mojego bloga do ulubionych :)

ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE!




178 komentarzy :

  1. To ja z przyjemnością zapiszę się jako pierwsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja druga, ja, ja ! Super blog !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujacy blog.
    Zapisuje sie naturalnie na Candy.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw. Z chęcią się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakie cuda dom a górce szaleje:)ustawiam sie w kolejce i liczę na łud szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  6. super cukierasy, wiec staje w kolejce i 3mam kciuki:-))))
    zapraszam do siebie na candy!
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuje sie:)
    http://darmow.blogspot.com
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam sie w kolejce :)

    Zdjęcie z adresem strony podlinkowane na blogu o Quillingu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się ustawię :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja tez się zapisuję:)
    Zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja trafiłam na twojego bloa poprzez własnie banerek informujacy o Candy, nie dość że prezenty są super i mi się podobają to i po przejrzeniu twojego bloga koniecznie dodaje do obserwowanych i z mila checia bede tu wracac. Twoje pomysły są naprawde swietne!
    W chwili wolnego zapraszam do siebie - pozdrawiam właściecielka "pod czwórka"

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :) Dołączam się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochalam sie w lampionie i pudelku. Kolorystycznie idealne do mojego nowego salonu. Cudnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne candy, chetnie wezmiemy udzial, baner juz wklejony u nas w zakladce candy o tutaj http://bublownia.blogspot.com.es/p/candy.html.
    Zapraszamy rowniez na nasze candy http://bublownia.blogspot.com.es/2012/08/holiday-candy.html#comment-form

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  15. to ja też zapisuję się na te Dropsy,
    chociaż osobiście preferuję Draże Kokosowe z Biedronki.
    POzdrawiam XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny lampion- chętnie stałabym się jego posiadaczką

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com
    blogroll tak
    banner tak

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale candy! zgłaszam się! : warunki spelnione, info o candy jest na moim blogu w specjalnej zakladce http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog, cudowne candy, bo moje kochane ulubione róże i motylki i kolor turkusowy;)

    Takiego kompletu nie mogłam ominąć;)

    Wszystkie warunki spełnione, także zapraszam do siebie:

    http://calymsercem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zapisuję się chętnie:) zapraszam na moje piesiowe candy:http://du-perelki.blogspot.com/2012/08/candy-odsona-druga.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ się cieszę, że do Ciebie trafiłam :) miło tu u Ciebie i piękne kolorowe słodkości rozdajesz :) pozdrawiam serdecznie w ten upalny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem miłośniczką DIY i strasznie mi się u Ciebie podoba. To jest teraz moja kopalnia nowych pomysłów. ^^
    Obserwuję jako Ana, a baner jest na moim blogu: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie wspaniałości! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przedłużam ogonek i zaobserwuję z zaciekawieniem !

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że poszczęści mi się:) Trzymam już kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Staję w kolejce, może mi się tym razem poszczęści, właśnie robię metamorfozę w mojej kuchni:)

    Pięknie tu u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się do kolejki:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Przy okazji gratuluję pięknego bloga oraz kreatywności i pomysłowości! pozdrawiam, Kasia Bator

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się do zabawy
    mój blog www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Staje w kolejce,no a blog dodam sobie do ulubionych bo bardzo mi sie tu podoba :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. zglaszam sie :)

    banerek na blogu www.dziewczynaaraba.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No to i ja . Banerek już jest :) Śliczne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  34. to ja tez sie zapisuje:) wszytskie warunki spelnilam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne rzeczy.:) Dopisuję się więc koniecznie i idę zwiedzać Twojego bloga!:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super nagrody. Zapisuję się również.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne rzeczy i piękny blog, wile superanckich pomysłów. Ustawiam się w kolejce po przepiękne rzeczy. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie się zapisze na candy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. o rety!!!piękne...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. O!!!!! matko jakie cuda - zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne.. zapisuję się ;) Baner - http://our-individual-world-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne cukierasy i ja chętnie stanę w kolejce :))
    pozdrawiam
    Ag
    avrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cadny oczywiście nadal trwa!!
    Chciałam Wszystkim bardzo podziękować, którzy już wzięli w nim udział:)!!!!
    Staram się wchodzić na wasze blogi i zostawiać u WAS też jakieś miłe słowa:)
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne te słodkości :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Kamilo, bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam. Twój blog jest cudny, a pomysły, które w nim prezentujesz wspaniałe. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje CANDY, do grona Twoich obserwatorów i oczywiście dodaję Twojego bloga do listy ulubionych.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie może mnie zabraknąć-śliczne candy zorganizowałaś i cieplutki blog stworzyłaś.Ja również zaczynam i zapraszam serdecznie na również pierwsze moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  49. po takie cukierasy i ja się zgłaszam :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  50. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  51. trafiłam tutaj przez inny blog,ale chętnie zostanę na dłużej:-) i zapisuję się na ten śliczny zestawik, może szczęście wkońcu dopisze...banerek na moim blogu:
    benkowo.blogspot.com
    i zapraszam tez do udziału w moim Candy przy okazji:-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawy blog! Bardzo mi się podoba. ;)
    Zgłaszam się do candy i zapraszam do mnie: http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam sie jako Aga W i zapraszam do mnie na koralikowewariacje.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. ja również zgłaszam się bo nie mogę przejść obojętnie koło candy w takich kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale śliczności można wygrać ... zatem i ja stanę w kolejce po nagrody :)
    bloga obserwuję, dodałam info w pasku bocznym

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Ania z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Och, takie śliczności... i to wprost na moje urodziny :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję sie z przyjemnością;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  58. Trafiłam przez przypadek i zostaje, fanie tu u Ciebie:))) Zreflektowana staje w kolejce po te słodkości:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowności cudowności - jakże mogłabym się nie zapisać?! Z nadzieją na szczęście czekam na wyniki! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on mu blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  61. Nagrody rewelacyjne, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dopisuję się i ja. Ale by te róże mojej małej do pokoiku pasowały....

    OdpowiedzUsuń
  63. zapisuję sie i ja :D
    świetne rzeczy ;)
    szkoda tylko że nie mam szczęścia do wygranej

    OdpowiedzUsuń
  64. chcę wziąć udział!;)
    obserwuję i dodałam baner.

    OdpowiedzUsuń
  65. to ja też staję w kolejce :)
    obserwuję i baner dodałam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne candy, oby się udało wygrać...
    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Spróbuję szczęścia i zapraszam do siebie na Candy:))
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczywiście szansy zdobycia takich śliczności nie mogę zaprzepaścić.
    Nie rozumiem rozgraniczenia obserwacja a blogi ulubione. Ja obserwuję tylko moje ulubione blogi;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Aj i ja i ja i ja się zapisuję i jeszcze ja, pozdrawiam cieplutko Piecyk i zapraszam do mojej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja także chętnie stanę w kolejce po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  71. No pewnie, że się zapiszę!
    Te kwiaty i lampionik idealnie pasują do mojego pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  72. UFF udało mi się wstawić banerek na moim nowym i jeszcze pustym blogu,ale dopiero się uczę:)a skoro się udało to też ustawiam się w kolejce-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  73. Marze o takich ściereczkach,wiec zapisuje sie od razu;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękności, lampionik idealny do mojej sypialni. Ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  75. jestem u Ciebie pierwszy raz, trafiłam własnie dzięki ogłoszemu candy. zachwycam sie chłonę te wszystkie wystawione piekności!
    co do candy to oczywiście, że się zapisuje i zaczynam sie już dziś modlić o wygraną!!! prawdziwe cudowności można przytlic:)

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się niestety nie mam bloga więc daje mój adres e-mail: marty242@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Candy rzeczywiście są świetnym pomysłem na poznanie innych blogowiczek. Ja dięki temu Candy z czystym sumieniem dodałam cię do moich ulubionych blogów.
    I nawet jak nie wygram Candy, a raczej nie mam szczęścia w grach losowych, to i tak się cieszę, że cię znalazłam.

    Ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne, słodkie cukierasy. Super pomysły w blogu, z chęcią przeglądam już od dawna. Dziś dołączyłam do obserwowanych, ponieważ sama dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Zapisuję się na candy z miłą chęcią i pozdrawia m ciepło:)


    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja też się chętnie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  80. z wielką chęcią się zapisuje i przystepuję do zwiedzania Twojego bloga, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi się u Ciebie podoba:)
    Zapraszam do mnie na moją urodzinową czekoladkę:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękny lampion jak zarówno ściereczki i pudełeczko :D
    Spróbuje szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Przepiękne rzeczy i moje ukochane róże :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Z chęcia przyłącze się do obserwujących, mimo, że całkowitym przypadkiem tu trafiłam :)
    no i w kolejce się ustawię karnie, bo słodkościami pieknymi kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Staję w kolejce po te cudeńka. Może dzięki tym drobiazgom wreszcie zapanowałabym nad bałaganem w pokoju ?
    http://charlotte-fashion-jewelry-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich cudów! Sama nie mam ani odrobiny talentu, dlatego tak chętnie obserwuję poczynania tak utalentowanych osób jak TY :) Również staję w kolejce i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się i zapraszam do mnie. Od dziś będę tu zaglądać regularnie :)

    http://paciorkowce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Warunki spełnione... zapisuję się i będę często odwiedzać. Zapraszam też do mnie
    http://szulinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. ustawiam się do kolejki! cudne rzeczy =)) szczególnie lampionik! boskie!!! liczę na szczęście :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Masz talent :)
    Jejku bardzo by mi się przydało takie pudełeczko ... marzenie ale nie zaszkodzi spróbować
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Niestety nie umiem dodać do ulubionych ani baneru :(

    OdpowiedzUsuń
  91. witam:) ale smaczne cukieraski:):) dlatego z miłą chęcią się zapisuję!
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Przepiękne prezenty, zapisuje sie w wielką przyjemnością:)))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  93. Jetsem setna?http://my-style-on-the-world.blogspot.com/
    Obserwuje baner jest w bocznym na link wyzej

    OdpowiedzUsuń
  94. No i ja chetnie dolacze do zabawy bo nagrody superasne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    Informacja na moim blogu w banerku po prawej stronie: www.goga91.blogspot.com

    Dołączam do grona obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jak tu pięknie u Ciebie. Same cudeńka!! Zostaję na dłuzej:)
    I w kolejce się ustawiam po słodycze nieziemskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się z przyjemnością!
    Obserwuję jako: xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Banner: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html
    Lajk na FB: Kachna P.

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja również ustawiam się w kolejce :)
    Fantastyczny blog - będę zaglądać ;)!

    OdpowiedzUsuń
  100. o to ja się ustawiam grzeczniuteńko w kolejeczce uweilbiam turkus i połaczenia tego kolorku ze wszystkim pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  101. zapisuję się, obserwuję i linkuję twoje Candy, oczekuję na te cudne cukieraski... oj cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystko słodkie. Stawiam jednak turkusowy lampionik ! Pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  103. zglaszam sie;)
    obserwuje czarnulkaa
    klaudia.sobolewska277@wp.pl
    baner modelinkaaa.blogspot.com
    lubie na fb klaudia s

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się;]
    Obserwuję jako: Miki88
    agata.17ko@wp.pl
    Banerek: http://czarnamiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Zastanawiałam się, czy brać udział w zabawie ale lampionik bezwarunkowo zawojował moje serce i oto jestem.
    Warunki spełnione więc przystępuję do zabawy :D

    Pozdrawiam serdecznie
    margotka-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się, warunki już spełniam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. chciałabym wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie.
    Przy okazji zapraszam do mnie na candy

    Pozdrawiam, Mariola

    OdpowiedzUsuń
  108. jeszcze ja , jeszcze ja :) piękne słodkie nagrody :) zgłaszam się i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Do końca Candy zostało 16 dni!!!
    DZIĘKUJĘ ZA TAK LICZNE ZAINTERESOWANIE MOIM CANDY!!!
    WITAM WSZYSTKIE NOWE OBSERWATORKI:)
    POZDRAWIAM SERDECZNIE
    KAMILA
    P.S Zapisy do 29.09:) do 24:00!

    OdpowiedzUsuń
  110. Wpadam i się zapisuję a następnie lecę pozwiedzać :) Candy są dobrym chwytem na pozyskiwanie osób i obserwatorów :)
    Choć u mnie zapisują się na candy a o przeglądnięciu pozostałych postów już nie pamiętają często co mnie zasmuca - no ale trudno! :)

    OdpowiedzUsuń
  111. to ja też się zgłaszam,ale szanse mam tak małe jak w lotto xDD

    OdpowiedzUsuń
  112. witam:)jestem tu po raz pierwszy trafiłam dzięki candy:)urocze słodkości naszykowałaś;) to chyba ta pochmurna pogoda, sprawiła,że takie mile oku rzeczy zagościły w zestawie-uwielbiam motywy kwiatuszków wszędzie:)pozdrawiam cieplutko, może szczęście mi dopisze:)pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Hej! Ja tez się zgłaszam:)
    Oczywiście obserwuję. Baner umieściłam w pasku bocznym bloga: http://rozoweberety.blogspot.com/
    e-mail: sokdinozaurowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się, mimo że szczęścia to ja nie mam :)
    Obserwuję jako Cooki
    e-mail: cookis.world@gmail.com
    Baner umieściłam w pasku bocznym cookis-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. no i jeszcze ta 13 :)

    zapisuję się i zapraszam na moje Candy: http://missprecision.blogspot.be/2012/09/51-candy-urodzinowe.html

    PS: coś mi mowi, że bedę do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Wszystkie warunki spełnione czym wyrażam chęć udziału ;D

    OdpowiedzUsuń
  117. Kolejka bardzo długa, ale może się uda? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapisuję się i obserwuję jako Apaszka.

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Obserwuję jako dorothxy
    pasek boczny http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/
    twój blog w moich ulubionych :) cieszę się, że tu trafiłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. chcę to mieć! :D

    obserwuję jako bobik
    becha@onet.eu
    www.kopnij-to.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Kolejka długa ale nie dziwię się bo prezenty są wspaniałe:) Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam ciepło
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się! :)
    mój mail: katty88@o2.pl
    nie posiadam bloga, więc poleciłam Twojego bloga przez facebooka: https://www.facebook.com/kasia.zysk.359/posts/387499197985563

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  123. zgłaszam się :)
    obserwuję: agnieszkazg
    bloga nie posiadam, więc zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com
    i link do mojego facebooka z informacją o candy: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/436728773040580

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Z przyjemnością zapisuję się na te cudne candy:-)
    pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  125. oczywiście zgłaszam się :)
    obserwuję jako: mka
    marzena258@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  126. Piękne candy z chęcia się zapisuję,obserwatorem jestem

    OdpowiedzUsuń
  127. obserwuję i zgłaszam się :)
    obserwuję jako NieuczesanyMotyl
    mail : salineczka@wp.pl

    Udostępniony link o Candy na fb

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się :)

    obserwuje : ivanotta
    ivanotta@gmail.com

    http://ivanotta.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  129. Z chęcią wezmę udział:)
    ewelinah96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam się!

    Udostępnienie na fb: Agata Pawliczek
    pasek boczny na blogu: www.aanneke.blogspot.com
    e-mail: aap@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Cuda!
    Informację zamieściłam na blogu i na FB :)

    http://anek73.blox.pl/2012/09/Rozdanie-w-Domu-na-Gorce.html

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  133. Ale piękne upominki!!! Z miłą chęcią dołączam się do grona chętnych!!! Pozdrawiam
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  134. Dzięki przyjaciółce zajrzałam pierwszy raz na Twojego bloga i się zakochałam :)
    Jesteś tak kreatywna, że postanowiłam Cie wyróżnić u siebie na blogu :)
    Nie omieszkam również wziąć udziału w fantastycznej zabawie, zwłaszcza gdy nagrody są tak pogodne i kuszące :)

    Pozdrawiam ciepło !
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  135. Zapisuję się
    Baner jest, polubiany blog jest :)
    Magdalena B.
    magdzia0107@interia.pl
    blog: http://madeleinehandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Kochani jeszcze tylko 10 dni do wielkiego losowania!
    Wszyscy, którzy jeszcze się nie zdążyli wpisać śpieszcie się!

    ZAPRASZAM!!

    Jednocześnie pozdrawiam i dziękuję już wszystkim osobom, które już biorą udział w zabawie:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  137. Wszystko spełnione więc z przyjemnością się zapisuję:)i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  138. te ściereczki mnie zauroczyły
    zatem chętnie biorę udział w konkursie!

    agniecha921@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Lampionik mnie urzekł więc próbuję szczęścia!
    Linkuje u mnie: http://domowakuchnia.blox.pl/html
    Mail: ma_niusia@gazeta.pl

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  140. Przesłodkie cukierasy.Cieszę sie, że tu trafiłam w wędrówce od jednego bloga do drógiego :) Będę zaglądać. Stanę też w kolejce po cukierka:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Same wspaniałości, zapisuję się :)

    obserwuję: Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu
    udostępnione na FB: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=416511845076831&id=100001477077068

    OdpowiedzUsuń
  142. To i ja ustawiam sie w kolejce po to cudo,pozdrawiam
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Amanda

    ulica-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. zgłaszam się. Pozdrawiam Olivia

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się do konkursu :)
    Obserwuję jako: monisiaxp
    E-mail: monikas2321@interia.pl
    Podlinkowany banerek w notce: http://veracitysol.blogspot.com/2012/09/rozdania-w-ktorych-biore-udzia.html
    I blog w blogrollu.

    OdpowiedzUsuń
  147. Od dłuższego czasu marzą mi się ściereczki od Cath Kidston, więc staję w tej straaaasznie dłuuugiej kolejce z nadzieją,że może moje marzenie się spełni:))

    OdpowiedzUsuń
  148. Piękny lampionik w ulubionym kolorze mojej córci, ściereczki i pudełko też niczego sobie;)
    Może mi się poszczęści!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  149. zgłaszam się! tutaj wklejam baner: http://karmimy-sie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. chciałabym wziąć udział w zabawie. :)
    bloga obserwuję jako Katja.
    banner za chwilkę dodam do bocznej kolumny na moim blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  151. Zgłaszam się !
    Obserwuje jako nicola . ♥
    Banner znajduje się na moim blogu mylittleworld-nicolla.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  152. Zgłaszam się :D Obserwuję jako Jeannette <3. Mój blog to (http:://redjennyrockroll.blogspot.com)

    _____
    Róża swoim wonnym kwieciem,
    Przyrodzona wprost Kobiecie!
    Jako ona - ma pazury,
    Jako ona - pachnie ładnie
    Raz zakwitnie bujnym łanem
    Innym razem, jej ...opadnie... :D

    Tak mi się jakoś z tymi pudełeczkami skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  153. Obserwuję jako; zmisia
    baner ; http://zmisia.blogspot.com/
    e-mei; zmisia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. ja tez jestem... dobrze, ze nie przegapilam terminu... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. kolejka olbrzymia wiec szans nie widze zadnych ale podpatruje blog od jakiegos czasu i sie zachwycam wszystkim dlatego zalowalabym,ze chociaz nie sprobowalam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  156. Dobrze, że tu trafiłam :)), kolejka jak na Kasprowy, ale postoję na końcu, może, może...
    się trafi mi sam szczyt :)), miło tu u Ciebie, to i pogoszczę się trochę :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  157. Zapisuję się:)
    Oczywiście obserwuję i dodałam baner na pasku bocznym:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  158. Ustawię się w kolejce ;) Obserwuję - Hanka
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  159. Prawie że na ostatnią chwilkę ale i ja się zgłaszam:) Natrafiłam na tego bloga i chętnie zostanę i poczytam starsze posty. Niedawno i ja zaczęłam prowadzić swój kawałek siebie w internecie także zapraszam na bloga http://oneroomflat.blogspot.com/ i na fb https://www.facebook.com/OneRoomFlat

    OdpowiedzUsuń
  160. Też chętnie wezmę udział.

    http://blooming-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. pisze się i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Ustawiam się w kolejce. Bardzo tu ładnie i miło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  163. zostały dwie godzinki, ale jeszcze ja , jeszcze ja !!!!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  164. Ojejejejej jestem 172 ga ale te słodkości mnie skusiły .Oj kochaniutka obserwuję już jakiś czas,Twoje prace są niesamowite i zadziwiająco zaskakują. Dużo pozytywnej energii od ciebie nałapałam więc za nią serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  165. Prawie w ostatniej chwili staję do kolejki:)
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    agniemat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Ojej, jakie cudowności! *_*
    Zapisuję się! ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale losowanie własnie przed chwilką się odbyło ...
      Zapraszam na kolejne Candy!!
      Pozdrawiam serdecznie.
      Kamila

      Usuń
  167. Witam,
    chętnie wezmę udział w konkursie :) Warunki spełnione! Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj jednak muszę zmartwić ten konkurs był w 2012 roku, ale zapraszam na pewno niebawem będę robić kolejne candy na blogu;-)

      Usuń
  168. Zgłaszam się do udziału w konkursie. Co mogłam, zrobiłam, reszta należy do ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ten konkurs jest 2012 roku....
      Pozdrawiam Kamila;-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...