Metamorfoza szafki w kuchni - zrób to sam



Postanowiłam zrobić metamorfozę szafki w kuchni trochę odnowić i nadać jej inny charakter . Prostym zabiegiem zrobienia napisu i tablicy do pisania dostała nowe życie w weselszym wydaniu. 
Jeśli wam też się już znudziła stara szafka w kuchni przygotowałam dla was foto krok po kroku jak to zrobiłam.

Potrzebne materiały:
farba do tablic
farba czarna akrylowa
kreda
ołówek
papier ścierny
pędzelki (gruby i cienki)
wałek 
taśma malarska
skalpel
krzywik
wzór rysunku


Foto krok po kroku

Drukujemy wzór grafiki i po jej lewej stronie pokrywamy całość napisu ołówkiem żeby zrobić transfer napisu z rysunkiem (1,2).
Moja szafka była trochę zniszczona więc papierem ścierny wyrównałam powierzchnię (3), przyklejamy grafikę w taki sposób jak na zdjęciu i ołówkiem obrysowujemy kontury grafiki (4,5).


Po zdjęciu obrysowanej grafiki powstanie nam wzór do pomalowania farbą akrylową (6,7), następnie przygotowujemy formę do namalowania tablicy. Ja postanowiłam ze góra będzie trochę z łuczkami wiec nakleiłam taśmę malarską i wycięłam skalpelem wzór  (8,9), potem nałożyłam 3 warstwy farby do tablic wałkiem (10), po wyschnięciu delikatnie zdejmujemy taśmę i GOTOWE!

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie chętnie odpowiem!

4 komentarze :

  1. Pomysł rewelacyjny i jaki efekt ! Coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Jestem bardzo zadowolona z mojej "nowej starej szafki". Mam nadzieję że ten prosty sposób w każdej kuchni zrobi wielką metamorfozę :)
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie!!!!!! a możesz mi wytłumaczyć bo nie bardzo zrozumiałam instrukcję: chodzi mi o malowanie juz samej tej czarnej tablicy - z rysunku widac że malujesz wałkiem po foli?? więc w jaki sposób czarna farba przebije się na szafkę???

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję normalnie po szafce, jedynie z taśmy malarskiej jest zrobiona forma (rama wzór) żeby kontury były dokładne.
      pozdrawiam Kamila

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...