Ciasteczka owsiane w wersji light



Dzień dobry 
piątkowo!

Jak miło za chwilę weekend,
jakie macie plany?
My jedziemy na wieś, 
a ja zostaję tam na tydzień, 
mam nadzieję iż pogoda mi dopisze?!

Kiedyś pisałam o owsianych ciasteczkach, 
dziś ich wersja light taka idealna na wiosnę
;)

Jeśli macie ochotę to podaję przepis są równie pyszne 
jak robione na masełku.
Wczoraj była u mnie Ania na kawusi 
i całą tą puszkę z ciasteczkami pochłonęłyśmy
....




Przepis:

300 ml mleka lub kefiru
3 szklanki płatków owsianych
1/2 szklanki kaszki mannej
1/2 szklanki mąki razowej
90 g opakowanie rodzynek
100 g opakowanie pestek słonecznika
miód do smaku

Przygotowanie:

Mleko zagotować, wrzucić płatki 
i kaszkę manną, odstawić na pół godziny, 
potem zmieszać z resztą składników. 
Piec około 25 minut w temperaturze 180 stopni.

Prawda, że proste!?

Smacznego
:D


Następny post z serii coś z niczego!


Udanego weekendu!


17 komentarzy :

  1. Super przepis,koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepis prosty , a ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie:)) Pogody na wsi życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności!!! uwielbiam takie ciasteczka! Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. ciasteczka super wyglądają, muszę takie zrobić, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają mega smakowicie! Uwielbiam ciastka owsiane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pysznie! Może się kiedyś skuszę!

    Co do planów to RĘKODZIEŁO :)

    Życzę dużego słonka na wsi!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O to dla mnie Kamilko! wpadam zatem na te pyszności i małą czarną :)))
    Ściskam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja też muszę koniecznie wypróbować! Płatki górskie czy błyskawiczne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę!! ... ale upieczone już haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Robię bardzo podobne. Z resztą wersji ciastek owsianych tyle ile kuchareczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu i słońca życzę.U mnie jutro nareszcie malowanie pokoju.
    Pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  12. ciastka na pewno smaczne, a Twoje zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mhhmmm... zastanawiam się tylko jak zamienić kefir z mlekiem. Rozumiem, że w mleku kaszka manna i płatki zmiękną, a w kefirze???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, żeby tylko zmiękczyć płatki i żeby można było formować ciastka. Można użyć mleka, kefiru, jogurtu, maślanki jak kto woli:D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...